Thursday, September 18, 2008

AJAK HALAU HANTU

"...YAASINN...YAASINN...YAASINN..."

Ajak, screaming at the top of his lungs to chase off Kak Ramlah during one of her attacks. Needless to say, Kak Ramlah was not at all impressed and least of all deterred by the recital as evident from her regular visits to Prep School & NH in many more moons to come.



5 comments:

Bucktoothed Rogers said...

tak sangka ajak masa tu pun dah jadi penghafaz quran

setinggan overfloor said...

hehehe...waktu tu ramai yg jadi alim.

takut hantu lebih daripada takut tuhan.

Anonymous said...

mana yang budak2 lagi takut - hantu ke ferrum devil?

Anonymous said...

kesian hantu... habis bersimpul tali perut dia tahan gelihati tengok ajak.

capoe said...

Maner nyer Ajaque hafaz Yassin..dia cuma ingat kalimah Yassin adjer..tu yg ulang sampai 3 x tu...hahahaha..
Time tu aku pun ader sekali tapi bila aku nak lari aku raser berat giler kaki aku...ingat kuasa Kak Ramlah yg ader dlm badan Nik time tu...rupa rupanyer si Gadap bergayut kat kaki aku tak bagi lari sebab dia tak sempat nak lari...heheh