Wednesday, August 01, 2007

BADUT GILA KUASA

Ini insider story team hoki Class of 94

Alkisahnya..

Perak Open 94 dulu tu, ada 2 team. Team mpro aku tak ingat sapa captain, mpro rasanya.

Team aku, belly le captain for the tournament. Tapi dalam game BADUT captain sebab keeper kan jauh, apa2 hal nanti susah nak settle or talk to umpires.

Sampai le ke final, bila nak naik stage amik medal untuk runner-up, dia dah beratur kat depan. tapi sebelum sempat dia nak naik stage, kitorang dah tarik balik, bagi belly naik dulu. so tak sempat dia nak buat a complete mutiny.. hahaha

As told by Joe...
Komen Badut :
Sebenarnya aku tak puas hati jugak...
but think of it kelakar jugaklah......anyway...
mmg kelakar jugaklah bila terkenang waktu tue...
Belly deserved to be the captain waktue tue, sebab dia save banyak penalty flicks
it's true aku mengesahkan cerita ni...
but at least aku tak mengaku main Perak masa under 12 mcm sorang mamat tue.....mmg terserlah penipuannya dari form 1 lagi (badut taking an obvious swipe at chib)

No comments: