Wednesday, August 01, 2007

"...TAPI HAFIZ SAYA TAK TAU LA..."

GENERAL STATEMENT - Class of 94 left koleq on unbelievably good terms with the teachers!!!

The story below is a personal experience.

Aku waktu SPM week selalu dok keluar makan dgn bebudak cemerlang batch kita spt fadli, ruff, chamat, madad ada sekali rasanya. lepas tu jumpa munizam. waktu tu munizam dah keluar koleq dah.

Dah jumpa tu, kengkawan kita dok la tanya apa benda keluaq untuk fizik & last minute tips. dia pun bla, bla, bla - tapi buah penamat dia la yg paling best...

"alahhhhhh, awak semua jgn risau lah. A1, A2 dalam tangan lah...tapiiiiii, HAFIZ saya tak tau la" -

lepas tu dia ketawa mengilai....hahahaah...

sialannnn, brengsek...

For the record, aku dapat C3 fizik spm...

Kepada Cikgu Munizam - kalau cikgu terbaca, saya minta ampun & maaf. Saja nak bercerita...

7 comments:

Anonymous said...

hafiz, awak tak kerja ke arini? sampai dua posting blog utk arini?

@HHH said...

kalau kerja tak boleh buat posting kah?

Anonymous said...

posto.. posto..

Noni Kapet said...

actually epit nak ckp fizik dia c3. hebat tu...

nak compared ngan fizik dia c3 and agama aku c3, kira fizik dia lagi gempak la.....

tp hampeh semua spot question munizam x keluar.

kawaii_desu said...

noni bukan penah dapat hadiah fizik ka?

Anonymous said...

wah kawaii...noni dapat hadiah apa pun you tau...you hebat la...

I pun pernah menang hadiah jugak...U tak nak tau ke hadiah apa?

kawaii_desu said...

mana nak pi tau...