Thursday, December 03, 2009

POLISI MENGENAI MEROKOK PREFECT'S BOARD YENGKO

Soalan Daripada Non-Prefect Yengko

XXXX, masa hang jadi 'polis' (istilah TNGggGGGgggGGG...) dulu, camne hang handle this issue - bebudak rugby menggunakan steroid berjenama marlboro and dunhill nih?

As a rugger, of coz ko nak increase the chance team ko menang kan (kalau bebudak nih kantoi, mau aku, rough, chamat etc yang kena masuk team pasal x cukup orang).. tapi as a polis, ko still ada ada amanat dari pihak management MCKK yang ko kena jagakan?

Jawapan Daripada Prefects Yengko

Anj. 1 : If i remember correctly, I had a policy to deal with this. Not only with ruggers but with all others. Kerja jadi anjing kat koleq bukan boleh bawak ke mana pun, that I realised early. So, pada aku as long as kawan-kawan kita yang merokok ni show me some respect i.e tak hisap openly, etc., I will not chase (the term is hunting).

Kalau aku jumpa aku akan ambik rokok tu. Tapi aku tak report.

Banyak juga rokok yang kena rampas dengan aku - rokok Cop, rokok Ayul pun ada jugak, rokok Faz, Khalid pun ada rasanya. rokok Eshadiq 96. Nak buat mcm mana, hangpa isap dalam toilet dorm 16/17 yang juga digunakan oleh aku.

Anj. 2 : Aku pernah hunting sorang sebab dia isap dalam dorm. Dia dok dorm hujung. Ade jugak rokok yang aku jumpa, aku letak air, aku tak rampas.

Anj. 3 : Aku applied similar concept with XXXX.. tak hunting tapi kalau jumpa aku amik.

2 comments:

Noni Kapet said...

apehal lak aku jugak yg diseret.

aku pernah main rugby la, masa f4 lawan batch 9296 ha ha.

setinggan overfloor said...

Anj 3 ambik rokok dan hisap sendiri kat kiub NH...