Monday, March 05, 2007

Lateral Thinking

Ok... ni crite2 pendek sbb ada yg komplen blog ni lama tak update.. Ada byk story lain tp byk yg kena ada graphic.

Ada skali tu masa main bola waktu F1, semua org tgh bertungkus lumus defend bola depan gol. Beratus2 kaki-kaki bangku menerjah bola utk sumbat/tahan bola masuk gol. Datanglah murzali sekonyong2 mengangkat bola itu dgn tangan pastu pass kat keeper..... simple as that.

Ada crite satu lagi, aku penah mendapat satu2nya peluang keemasan depan gol. Bola cross tinggi melepasi semua org dan tinggal aku berhadapan gawang gol yg kosong. Aku pun merembat bola itu sekuat hati namun hanya segumpal rumput yg aku sepak. Dgn kedua2 kaki yg melekat pada tanah, aku pun cuba menolak bola itu menggunakan pinggang dlm keadaan desperado. Dari sudut yg lain kelihatan aku cuba menanduk bola itu menggunakan konek..... totally memalukan dan ternyata usaha ku sia2 sahaja. Sejak itu aku mencebur diri ke gelanggang bola telanjang.

Itulah saja utk bulan ini....

--->addendum after comment oleh seseorang yg tak reply2 email aku.....














org bola telanjang--->

6 comments:

Noni Kapet said...

Apa ni Awie?

Haram aku paham? Kau terlebih kopikon ke ni asyik citer konek la, telanjang laaa....

"Apa masalah awak" - ala2 Mael Tangki

Anonymous said...

nah! kalu tak paham jugak kau makan kopikon. aku rasa cam aku offside la masa tu. dgn kata lain aku mencuri ayam.

Noni Kapet said...

ok aku paham sekarang.

woi mengungkit aku x reply e-mail lagi. hari ni satu hari server office down. nanti aku korek2 yg kau tanya tu.

@HHH said...

gambar orang telanjang main bole keranjang ni glamer jugak dulu kan.

ada cagers pernah buat design baju sekali...

Anonymous said...

Yep... sebelum zaman kita lagi. Itu kan lambang Simon Templar - The Saint - tambah basketball. "We do it... Saint style" ke amende ntah baju tu.

Anonymous said...

"We do it... Ein style" - Cagers 9094.

Taktau la tapi tiap kali tengok Ein mesti teringat Nightcrawler dalam X-Men tuh.. apsal ntah.