Tuesday, June 27, 2006

"Dayat ! Hang ka tembak aku ?"

wawa : hei dayat ! hang ka tembak aku ? ( slang kedah )
dayat : mana ada ?! mana ada ?!
PANG!! ( sound effect kena lastik kat mata )

Lokasi : 3 PK 2
Time : takde kelas, lepas SRP, musim main lastik

The plot

Peperangan sedang hangat. Kelihatan wawa dgn gembiranya menembak musuh di sebalik meja dlm kelas. Tetapi ada sepasang mata sedang memerhati wawa bagaikan kucing mengendap tikus. Bagaikan sniper, dia target wawa nun jauh dari luar tingkap kelas berhampiran blok lab kimia. Memang posisi baeek punya.

PANG !! wawa kena tembak tepat kat kepala. Kalu main fps deathmatch, kira Headshot ! Banyak point tu. Sniper Bonus Kill !

Wawa tuko jadi merah padam. Matanya berlinangan air mata. Dia terpusing2 mencari bayang penembak curi itu. Tiba2 je dayat masuk kelas dengan lastik. Wawa pasti Dayat lah orangnya. Maka berlakulah kejadian itu.

Aku memerhati dari jauh kejadian itu sambil tersenyum kerana aku tau siapa sniper itu. Dia melarikan diri ke 3 PK 1, tidak sanggup berhadapan wawa apatah lagi mangsa keadaan, dayat. Kedua2 org ini menangis kesakitan.

Oleh kerana skill nyer sebagai sniper mmg gempak, jadi aku fahamlah kenapa dia dapat jadi mejar dlm umur yg begitu muda.

No comments: