Wednesday, July 05, 2006

Kene jemur..

Year: 1993
Location: Padang depan lab fizik..
Time: Pagi
Class yg terbabit: 4 Sc.2


Munizam bawak turun satu kelas dari lab fizik on the first floor ke padang kat depan lab tuh.. dia nak demo rocket propulsion system dengan satu rocket plastic/toy.. Masa munizam tengah explain, cuaca panas terik so aku ngan indra slow2 undur ke belakang dan akhirnya lepak bawah gajah nyusur.. Sejuk sket tapi nampak obvious aku ngan indra dah jauh 2,3 kaki dari group of students yg tengah kusyuk dengar explanation munizam.. Skali habis jer sesi demo munizam jerkah aku ngan indra,
"Hah! korang dua buat apa bawah tuu.. mari sini.. berdiri kat sini sampai saya panggil awak naik!"

So kene jemur laa aku ngan indra.. masa nih aku relaks lagi.. ala paling kuat pon 10 minit jer nih aku rasa.. Tapi bila dah dekat 20 minit mula laa rasa cuak alamak kene jemur 1 period ke?! Skali tak silap aku allen panggil dari atas suruh naik.. Sampai atas kene gelak ngan satu kelas.. Rupanya munizam lupa ada student dia kene jemur kat bawah! Munizam siap gelakkan aku ngan indra dan sound "Padan muka!".. Akakakakaa.. Munizam oh munizam..

No comments: