Friday, July 14, 2006

Spirit of Coin

Masa musim kejahilan main spirit of coin, butcher ajak main. Dia pun cepat2 lukih board utk spirit tu. Pastu start la panggil roh (haha) Tak lama pastu bila coin ni dah start gerak2, ianya melilau tak tentu pasal. Ejaannya jadi mcm mengarut. Semua dah risau.

Tak lama pastu baru perasan, board tu takde huruf "N".

Pastu nak repair la board tu, kononnya kena la hantar spirit tu balik ke "HOME". Kalu tak nanti spirit tu kluar dari coin (haha) Tapi coin ni melilau jugak. Ah..hantu ni tanak balik ke. Tengok2, "HOME" pun tak dak. Sure bengang spirit mana yg masuk coin tu.

Di masa yg lain toje main spirit coin, sambil tu dia tanya result kimia dia. Esoknya dgn gembira dia tanya cikgu kimia,

"Cikgu, spirit of coin cakap saya dapat A1 kimia. Betul ke?"

"Mmmm...aa, maaf, awak fail"

6 comments:

Abu S.H said...

aku slalu gak main mula2 tu..
tapi haram nak percaya benda tu betul walaupun suma yg main bersumpah tak me'navigate' coin tu.
aaa...sudah lah...
penah 'memanggil' arumugam keeper selangor/malaysia...dan tak ketinggalan kurt cobain..hehehe

tapi yg spookynye, baru semalam aku teringat nak tulih pasal benda ni...alih2 dah ada...
p/s adakah spirit itu telah kembali..

Mpro said...

tahniah to awie...

Anonymous said...

Ha? tahniah apa?

Abu S.H said...

tahniah apa ni? dpt anak lagi ke dapat bini lagi?

Mpro said...

entah.. aku pun dah tak ingat... masa aku post comment hari tu, aku tahniahkan awie because of something... nanti bila aku dah ingat, aku tahniah lagi... sori..

serunding said...

Mpro. Kau dah ingat ke belum?